Tapkoel
- Redundancy, Stabiliteit
Opdracht
Tapkoel is vanuit History gestart als toeleverancier en producent van biertechnische materialen. Van drie medewerkers in 1987 is Tapkoel door de jaren heen gegroeid en uitgebreid met een vestiging in het Belgische Herentals.
Doordat wij op ene locatie zitten waar beperkte internet capaciteit beschikbaar is en onze Ziggo lijn een aantal malen storing had waren wij niet bereikbaar. Niet bereikbaar zijn is voor Tapkoel geen optie. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar en het niet hebben van telefonie (wat anno nu allemaal via internet verloopt) is gewoonweg geen optie.


Oplossing
Wij hebben gekozen om NiNo technologie in te zetten op onze locatie in Nederland te Cothen. Hierin is Ziggo onze basislijn. Deze wordt door de NiNo technologie samengevoegd met een 4G oplossing waardoor er bij storingen altijd een fall back actief is. Onze telefonie loopt dan gewoon door en zo is onze bereikbaarheid gegarandeerd.
Ook hebben wij gekozen om Damen It Connectivity en Internet de NiNo oplossing 24*7 actief te laten monitoren, zo hebben wij geen omkijken naar de verbindingen en worden wij gealarmeerd als er onverhoopt toch iets met onze connectiviteit gaande is.
Review

Werkzaamheden
Elementen in de opdracht
Andere cases
Werk waar we erg trots op zijn